Hjem 0. - 3. klasse Dagens gang i SFO

Dagens gang i SFO

Morgen:

Hver morgen er der mulighed for at få morgenmad i SFO'en. Morgenmaden består eksempelvis af boller, havregryn, rugfras eller All Bran. Vi pakker maden væk kl. 07.30. Personalebemandingen om morgenen er en pædagog fra 06.15 – 08.05 samt en pædagog fra 07.20 – 08.05. Vi prioriterer at morgenen foregår hyggeligt med morgenmad og ”rolig” leg.

Eftermiddag:

Om eftermiddagen har vi alle ugens dage forskellige værkstedsaktiviteter som f.eks. hal-aktivitet, bål, madlavning, boldspil, kreative værksteder og meget andet.

Vi forsøger at variere vores aktivitetstilbud til børnene og tilpasse dem årstiderne.

Børnene kan, når de kommer i SFO, høre om dagens aktiviteter, og derudover bliver aktiviteterne vist på AULA og vores plan ved køkkenet. Børnene melder sig selv til værkstedsaktiviteterne i samråd med de voksne.

Når I henter jeres barn, er det vigtigt at få sagt farvel til en voksen, så vi sikrer at jeres barn bliver klikket ud.

Eftermiddagssnack:

Vi tilbyder en lille eftermiddagssnack hver dag, som skal ses som et supplement til børnenes egen madpakke. Børnene skal dog spise deres egen hjemmebragte madpakke først.