Hjem Vores værdigrundlag Skolebestyrelen

Skolebestyrelen

Skolebestyrelsen består af 7 forældre, som vælges for 4 år af gangen, 2 medarbejderrepræsentanter, 2 elevrepræsentanter alle med stemmeret. Skolelederen er sekretær for skolebestyrelsen, og har ikke stemmeret. Formanden for skolebestyrelsen udpeges blandt forældrerepræsentanterne.

På Tommerup Skole har vi indført forskudte valg til vores bestyrelse. Det betyder, at vi har valg til bestyrelsen hvert andet år. Dette har vi gjort for at sikre at alle forældre har lige mulighed for at blive en del af bestyrelsen, herunder de forældre der kommer til 7. kl.

Kontaktoplysninger til skolebestyrelsen:

Formand:

Susanne Hagh Strunge Holm
Mail: susanne@om-sorgen.dk

Næstformand:

Sinja Camilla Svarrer Damkjær
Telefon: 27881913                                                                                                                                                                                                                                                                                      Mail: sinja@svarrerdamkjaer.dk

Referat af skolebestyrelsens møder